Masih ada lagi novel terpakai!!!


Assalammualaikum kpd pengunjung blog saya:)

Meh pilih novel-novel yg berkenan di hati dan wassap saya utk yg berminat nak beli.

Condition buku: Insha Allah baik. Buku yg telah koyak saya tak akan jual.

NOVEL RARE/LIMITED

> MENCARI NOVEL UNTUK DIJADIKAN KOLEKSI? ADA YG TERPAKAI DAN BARU.
> KOLEKSI NOVEL & BUKU YANG SANGAT BANYAK.
LETGO! MURAH2.....RM10-15, RM15-20, UMUM, RARE, FREE GIFT!!
> KLIK SENARAI / PIC UNTUK TAJUK DAN HARGA.
> BLOG ada update juga : http://princesapreloved.blogspot.com/
> POSLAJU. BLH JUGA REQ POS SETEM, POS DAFTAR.

TERMS AND CONDITION:
1. FIRST COME FIRST SERVE
2. RESERVED : ONLY 48HOURS ( if ada problem info me ..okay :)
3. NO BACKOUT BUYERS.PLZZZ!
4. SERIOUS BUYER ONLY!

POSTAGE RATE :
Kadar berubah mengikut ketebalan buku
POS LAJU : ADD RM7

***************************************************************************************
JOM FOLLOW BLOG BEAUTY SOLEHAH ^__^
❋ http://beautysolehah.blogspot.com/
❋# NAK ORDER ?? MSJ/PM/INBOX KAT SINI --
http://www.facebook.com/pages/Beauty-Solehah-Collections/273673995986559
details ----> item, name, address, hp number
❋ EMAIL: beautysolehah9@gmail.com :)
❋ payment thru CIMB & maybank only ♥ ♥feel free to tagging..:)TQ dear..:)

***********************************************************************************
RM5

DIARI HATI
SEKUNTUM BUNGA SENA

Sunday 19 February 2012

SUKA SAYA, YA? SUKA SAYA, TIDAK? by Manjlara


RB16
RESERVED
SUKA SAYA, YA? SUKA SAYA, TIDAK?
HARGA ASAL : RM19
HARGA KAMI : RM15
MANJLARA
EDITOR: NOOR SURAYA BINTI ADNAN
JEMARI SENI
MUKASURAT : 443

RATING **** sangat suka novel ini.amat menarik kisah Qisya Amni ini..ketabahan, ketulusan hatinya. dugaan dalam mencintai dan dicintai.

Jodoh itu rahsia ALLAH


Allah pinjamkan dia buat aku mengenal cinta. Allah temuka dia untuk aku mengenal kaca dan permata. Andai bersua lagi, akan ku kotakan janji padanya. Tetapi benarkah dialah pilihan hati?


Qisya Amni, gadis manis yg tinggal bersama ayah saudaranya sejak kecil. Walaupun tidak disenangi Mak Long Ainun, namun Pak Long Mukri sangat menyayanginya. Pada mata Qisya Amni itu tertulis cerita. Setiap kali memandang matanya, seakan turut mendengar kisahnya.


Membesarkan anak perempuan bagaikan memiliki harta yg dipinjamkan org. Sampai waktu dan ketika, harta itu akan dikembalikan. Lalu dia mahu yg terbaik utk anak saudaranya yg piatu itu. tetapi bagaimana, jika hati Qisya menulis yg lain. alongside @ multiply


Kadang-kadang cinta boleh buat seseorg itu sesat. kadang2 pula cinta boleh buat seseorg mengembara. Dan... sang pengembara pula, pasti akan bertemu dari mana asal hatinya.


---------
MANJLARA menulis tulus dan indah sekali. Membaca perasaan Qisya Amni bagaikan membuka jendela rasa seorg anak yg terpinggir. Menilik jiwa Qisya Amni umpama meneroka diari seorg perawan suci. Suka saya ya? suka saya tidak? membawa anda belayar mencari cinta kasih sejati.

No comments: